8 Månader idag!

Nu sover lilleman en liten stund. Sedan när han vaknar ska vi bädda skönt i vagnen och ta en liten promenad bort till BVC. Idag är det 8-10 månaders kontrollen. Lite vägning, mätning och samtal med vår fina Krisitne. Alltid roligt att få komma dit och prata lite. Hon är så super gullig. :) Jag ska fixa iordning mig nu innan det är dags att kila. Ha en fin dag! Hugs.


Tänk att idag är det är hela åtta månader sedan som du låg i min mage. Ditt lilla hjärta slog i mig och jag kände varenda rörelse du gjorde inom mig. Tänk att det är hela åtta månader sedan jag och pappa din satt i bilen på väg in till Bb. Så förväntansfulla, nyfikna, livrädda och lyckligast i världen. Jag blir mållös varje gång jag tänker tillbaka, jag kommer alltid att minnas det så väl. Du är ju det absolut bästa som har hänt oss. Vårat lilla mirakel. Så älskad från första stund.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0