Underbart med Lördag

Idag har vi varit ute och handlat hela familjen. En massa roliga saker blev det att fixa med här hemma.:) Nu håller Matte på att laga god middag. Oxfilé ska vi äta, lyxa till det en Lördag som denna. Ska bli så gott! Jag ska plocka lite och tända massa ljus. Göra helg här hemma i väntan på att Simon ska vakna och vilja amma lite. Så ikväll blir det god mat och gos framför tvn. Vill även passa på att tacka alla er som lämnar fina kommentarer. Det är så himla roligt! Och jag ska följa ditt råd Marie och fortsätta lägga upp nya bilder på Simon. Förstår att det är roligt för er som är nära. Händer ju så mycket just nu och han lär sig något nytt varje dag. Nu ska jag inte prata på så mycket mer utan stänga ner och greja lite.

Önskar er alla en trevlig helg!


Tänker på mina älskade killar när jag lyssnar på den här. Så himla fin...
Simon och Mattias, jag älskar er så otroligt mycket, mer än allt annat på denna jord.
Det kommer jag alltid att göra. Är så lycklig över att få ha er nära mig. Ni kommer alltid att äga mitt hjärta. ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0