Grötfrukost

Kan säga att skenet bedrog imorse klockan fem. Tio minuter efter att jag skrivit bloggen så var Simon inte lika pigg längre. Han blev jätte trött och ledsen. Strax där efter så somnade han gott i min famn medan jag vaggade honom. Så då gick vi båda och la oss i sängen igen. Sov sedan tätt intill varandra, det är ju så mysigt att sova med honom i famnen.


Klev sedan upp klockan 7 istället. Då busade vi lite och sedan blev det frukost kl 9, gröt med banan smak. Det är gott det ;) Nu äter lillprinsen en hel portion gröt efter att ha ätit smakportioner ett bra tag. Har nu bytt ut amningen helt till gröt vid den här tiden på morgonen. Jag ska fortsätta amma morgon och kväll även när han börjat äta riktiga mål sedan är det tänkt. Innan han lägger sig och sedan runt 6-7 på morgonen.


Nu somnade han precis i sin säng och sover lite middag. Tvättstugan har vi nu till morgonen också. Vi har inga direkta planer för dagen utan vi gosar på här hemma hela lilla familjen i vanlig ordning. Vi får se vad som hittas på. :) Hoppas att ni också har en gosig lördag! Kramar

 


Simon tycker om att vara med i köket och sitta i sin hokus pokus stol.
Det blev att vi köpte en sån, för både jag och Matte hade en som barn själva. Nostalgi!

Smaskens med gröt! ♥

Vad jag älskar tulpaner, de är ju så fina!
Varje år den här tiden när jag börjar köpa hem dem så känner jag att
det går mot ljusare tider. Det ska bli så härligt med vår nu.

Liam gör oss sällskap vid bordet. Simon skrattar alltid när han ser katterna.

Nu slummrar älsklingen sött i sin säng tillsammans med stora nallen.
Undra vad han drömmer om? :)


Kommentarer
Postat av: mie

det e jätteroligt att se nya bilder... fortsätt med det vet jag :-) pussa prinsen från mig

2011-01-29 @ 16:56:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0