Filmkväll

Kikar in en snabbis och säger godkväll. :) Nu ska jag, Matte och Cim se på film. Här har vi en skön Onsdagskväll, väldigt slappt. Simon sover men ska få mat lite senare ikväll innan det blir sängen för natten. Får se när han vaknar och vill göra oss sällskap i soffan. Ska stänga ner nu,  tända lite ljus och mysa ner mig mellan Cim och Matte i soffan. Ha en trevlig kväll!

 


Just ja...  Jag och Simon var på shopping tillsammans med
mamma och Cim förut, vi fick med oss en hel del hem, alltid roligt! ;)

 

Söta Spetstrosor

Fick en mysig halsduk av mamma! Tusen tack :)
Cim hade sgat åt mamma att köpa en sån åt mig för hon tyckte
att jag skulle ha en. Hihi gullunge!

Pyjamas till lilleman :) En star wars pyjamas dessutom, jätte tuff!

En gosig tröja till mig själv. Cim har en lika dan, jag blev helt kär i den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0