Relations Lista

Vad heter ni?
Diana och Mattias Hansson

Hur träffades ni?
Mattias och min bror jobbar båda som bilmekaniker på samma ställe. Så jag hade sett Mattias där några gånger. Jag var jätte nyfiken på honom, så himla fin ju! Han märkte tydligen det för jag kunde inte slita blicken från honom. Haha. På en nyårsfest hemma hos brorsan träffades vi igen. Började prata med varandra och sedan var vi båda helt fast! Det uppstod kärlek med en gång. ♥ Det kändes att det var helt rätt.

Hur länge har ni varit tillsammans?
2 år

Bor ni ihop?
Ja, vi bor tillsammans hela familjen. Jag, Matte och lille Simon. :)

Har ni barn?
Ja, en underbar liten son som heter Simon.

Har båda körkort?
Ja det har vi. :) Så himla skönt. Gav mig sjutton på att få körkortet under tiden jag var gravid.

Kommer du ihåg er första kyss?
Såklart jag gör, kommer jag aldrig att glömma. :) *fjärilar i magen*

Vem sa "jag älskar dig" först?
Det gjorde Mattias, även den stunden är ett minne för livet.

Vem är äldst?
Mattias. Han är 26 och jag snart 24.

Vilka stjärntecken är ni?
Jag är fiskarna och Matte är Skytt.

Vem är längst?
Mattias är längst. Jag är 173 och Matte är nog upp mot 185. :)

Vem sjunger bäst?
Helt klart Mattias när han busar och sjunger för Simon. ;) Haha

Håller ni varandra i handen på stan?
Ja det gör vi :) På tal om det så har Matte världens finaste händer.

Vad har ni gemensamt?
Simon och kärleken till varandra ♥

Kände ni varandra innan ni blev tillsammans?
Hade bara spanat in och pratat lite smått med varandra.

Blev du kär vid första ögonkastet?
Ja det blev jag. Från första gången jag såg honom!

Har ni nån speciell låt?
Peter von poehl - The story of the impossible. Den har man lyssnat på många gånger och saknat honom. ♥

Har ni stora framtidsplaner?
Ja det är klart :) Syskon till Simon, flytta till hus m.m

Har ni gråtit i varandras armar?
Ja det har vi... finns alltid där för varandra.

Har ni varit utomlands tillsammans?
Nej bara på egen hand innan vi träffades. Det blir att vi åker tillsammans när Simon blir lite större. :)

Vilket är ert bästa minne?
Förlossningen, när Simon kom upp på mitt bröst. Det absolut bästa som hänt oss!♥

Vem lagar bäst mat?
Matte är mästerkocken här. Han är så duktig på att improvisera och laga egna grejer.

Vad gör ni en vanlig vardagskväll?
Gosar ♥;)

Ger ni alltid varandra pussar när ni ses?
Ja det gör vi. Pussar finns det gott om i den här familjen vill jag lova ;)

Bodde ni långt ifrån varann när ni träffades?
Nej vi bodde i samma hus. Ser hans gamla balkong härifrån. :D

Blir du lätt svartsjuk?
Nej det blir jag inte. Litar på Mattias till 110 %. Han är så bra på att visa sin kärlek. ♥

Brukar ni bråka?
Vi har aldrig haft något stor bråk så. I så fall kanske diskussioner där vi tycker olika, men händer inte heller ofta. Både jag och Mattias är lugna personer och bråk är aldrig roligt. Så det undviker vi helst. :)

 

 


Kommentarer
Postat av: Elisabet Hummelgård

förlåt men jag är så avundsjuk på er heheheh ;)

2011-02-05 @ 11:31:26
URL: http://nocnasova.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0