Godmorgon

Här är vi uppstigna och dagen har startat. Nu börjar solen gå upp också ser jag, ser ju ut att bli finväder idag! :) Vilken tur, för vi tänkte ta en långpromenad med Elisabet och Lukas nu på förmiddagen. Ska bli skönt att få komma ut och röra på sig. Dessutom så sover Simon så himla gott utomhus i magnen. :)

På tal om något helt annat. Gud vad gullig Mattias var igår då jag satt i tvsoffan och gav Simon hans sista mål för dagen. När jag är färdig lyfter han upp Simon i sin famn och tar min hand och drar med mig till badrummet. Där har han hällt upp ett varmt skumbad åt mig efter att han duschat. Han får ner mig i badet och hämtar sina trådlösa hörlurar åt mig. Så där låg jag bland skummet och lyssnade på John Lenon - Imagine medan Matte tog nattningen. Snacka om lyx i vardagen. Tack älsklingen, du med dina små överraskningar när jag minst anar det. Det uppskattas enormt! :) Tror aldrig jag har lyssnat på musik i badet förresten, det var himla avslappnande. Det borde ni prova. :)


Aja, nu ska jag och Simon bege oss till köket och koka lite gröt. Hej så länge! :D



Kommentarer
Postat av: Maria

MEN du! vilken lyx! :D

2011-02-07 @ 18:46:00
URL: http://blog.st.nu/marialarsson/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0