Jag älskar dig ♥

Tänk att man kan älska någon så otroligt mycket. Så mycket att man bara vill sätta sig ner och gråta av lycka rätt vad det är. Det är så stort... Jag kommer ihåg samma kväll som vi kom hem från Bb, då brast allt. Då kom tårarna... jag visste inte hur jag skulle ta in all lycka. Dels för att jag har världens underbaraste man och att jag får dela något så här stort med honom. Och så klart för att jag har dig hos mig Simon. Den största gåva jag kan få. Det känns så mäktigt. Simon, dig kommer vi göra allt för, precis allt. För du är vårat liv. Vi kommer alltid att finnas vid din sida, stötta dig i allt du gör. Vi kommer stå stolta brevid. Tänk att hjärtat kan klara av så här mycket kärlek på en och samma gång. Otroligt ♥

 

♥ Mammas och pappas ALLT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0