Förkyld

Mammas hjärtat gör ont just nu... Simon har blivit förkyld. =/ Som jag har fasat och varit rädd för det här hela tiden. Det är så otäckt när det blir jobbigt med andningen för honom. Snorig och rosslig i halsen. Han är ju så liten :( Kan varken snyta sig eller berätta vart det gör ont. Lite feber har han också. Huga... lillskatten våran!

Igår blev det en vilodag här hemma, blir detsamma idag. Nu ligger han och sover på sängen i pyjamas. Men tänk vad nöjd och glad han kan vara ändå. Vi satt och pratade på sängen. Jag sa till honom att jag önskade att jag kunde ta förkyldningen hans istället. Då log han med hela ansiktet mot mig.  :) Lillplutten då. ♥

Ska gå greja lite här hemma tills han vaknar. Sedan blir det en massa gos tills pappa kommer hem från jobbet. Snart har han helg, vad mysigt! :)


Gokillen våran ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0