Vi båda sitter och mår gott :)

Nu sitter jag och äter i köket samtidigt som jag en snabbis kikar in med bärbara. :) Simon sitter i babysittern på bordet bredvid mig. Vi lyssnar på radion och småpratar. Det är härligt att vara med i köket när det skramlar och donas. Han ser ut att toknjuta medan han kikar in de färgglada nallarna. Emellanåt sparkar han med benen, precis som att han vill plocka ner dem. :) Så fort mamma har ätit upp ska han också få lite mat i magen. Sedan tänkte vi bege oss ut i höst stormarna på en lång barnvagnspromenad. Det är inte varmt ute längre så nu har vi bäddat skönt med åkpåsen i vagnen, så nu är det varmt och gosigt där. Ett under om vi inte blåser bort i alla fall. Vilket väder. :) Vi vill ändå ha lite frisk luft nu innan vi fortsätter att dona på här hemma. :) Tänkte damsuga och torka golven sedan så vi får mysa sedan när pappa kommer hem från jobbet!

 

Ha en underbar och blåsig Torsdag ni också!

 

 

Simon just nu där han sitter i babysittern bredvid mig. Våran lilla sötnos! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0