Frukost med grabbarna

Började denna morgon med att jag och Simon tog bilen bort till mormor för att hämta upp henne. Då bar det av in till birsta vid halv 10 där vi mötte upp Mattias och brorsan på deras fikarast. Vi åt en mysig frukostbuffe tillsammans alla 5. Simon fick också mat, men han fick nöja sig med bröstmjölk han, gott ;) Sedan drog grabbarna tillbaka till jobbet och jag, Simon och mamma tog en sväng på ikea och i Birsta.

Idag hade jag spenderarbyxorna på mig. Ett nytt duschdraperi, en lampa till hallen, spyhandukar och hakklappar till Simon, två fina kartonger. (Måste ju lägga undan storlek 50 nu och en del i stlk 56). Köpte även en jätte fin plysch dräkt till Simon. SÅ söööt!

Nu har vi det skönt framför tvn, jag och mina grabbar. Det är snart dags för amning. Sedan måste det bli ett bad för Simon innan pyjamasen åker på och det blir sängdags. :) Då sover han nog gott sedan. ♥




Den här fina plysch dräkten fick följa med hem till Simons garderob idag. :) Lindex bebiskläder är helt underbara. Hur mjuka som helst, vilket jag tycker att bebiskläder ska vara. Jätte fina färger har de på kläderna också. :)

Den här söta pyjamasen fick Simon sist vi var på Lindex.
Supersöt och jätte härlig färg. Köpte den i storlek 68, så den får han växa i. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0