Dagens Skönhetstips

Men vad tråkiga ni är! :) Endast nio stycken hade "tid" att skriva en kort kommentar till mig. Ni är ju ändå upp mot 60 läsare här! Blev dock väldigt glad av de ord jag fick av er som skrev. Tusen tack! Tänker lyssna på er, bland annat Tommys värmande ord, att skrivandet faktiskt får mig att må bra vilket borde vara prio ett. Så är det ju, jag älskar att få skriva av mig ibland både i blogg och böcker för mitt välbefinnande. Jag går ofta tillbaka i bloggen och läser också, roligt att ha kvar. Tycker ändå ni kan bli bättre på att lämna små kommentarer ibland? För att få veta vad ni vill läsa om här. :P

Nu har jag fixat en ny kategori till höger, Skönhetstips. Tänkte försöka lägga ut mina skönhets- och må bra tips där om det är till något intresse för er? :) Så jag inviger den rubriken idag. Dagens skönhetstips kommer här.



Garnier
För er läsare som tycker om att återfukta och rengöra er hy med ansiktsvatten på morgon eller kväll så vill jag tipsa er om den här, Garnier Nordic Essentials Toner. Efter att du har tvättat bort eventuellt smink så badda en bumullstuss med vattnet och fukta ansikte/hals. Tar bort orenligheter och ger en klar och strålande hy. Innehåller vindruveextrakt och vitamin B5. Jag brukar tvätta ansiktet med det här innan jag lägger mig på kvällen. Det får mig att känna mig fräsch och huden får en fin lyster efter en dag med smink. Jag får aldrig några finnar, kommer inte ihåg sist jag hade en, men jag tycker ändå det kan vara skönt att fukta och ta hand om huden. Även om man inte har några direkta problem med den så kan det vara skönt att ta hand om sig själv!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0