Adventsstädning

Nu sover mammas älsklingen middag på storsängen. Har bäddat ner honom med filtar och kuddar, så det ser jätte skönt ut. Han var så trött, det hörs på andningen nu att han sover tungt. Huga, det är jobbigt med julstädning ;) För det har vi pysslat med idag. Håller på att storstäda, för ikväll ska vi gå ner till förrådet och rota fram julkartongerna. :) Tänkte börja plocka fram adventssakerna nu så vi får mysa till helgen. I Måndags när vi hade julmys hos Sheryl så kändes det verkligen som att vi drog igång julen. Bakade lussekatter och såg på alla 24 avsnitten av mysteriet på Greveholm, hihi. Det är ju lätt den bästa julkalendern genom åren! Nostalgi. Så nu idag har vi spelat julmusik och städat. Nu ska jag ta fram pannkakssmeten från kylen som jag blandade ihop förut och få i mig lite sen lunch innan jag fortsätter. :)


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0