Simon Jakob Hansson

Simon, du är mammas och pappas älskade lilla skatt. Du ger oss en sån enorm lycka varje dag. Du är vårat ALLT och då menar jag verkligen ALLT. Du är hela vårat liv. Vi kommer göra precis allt som står i våran makt för att du ska må bra. Kommer stötta dig i allt du gör, i både lyckliga och svåra stunder. Kommer alltid att stå på din sida i allt du gör och allt du väljer. För du kommer kunna göra precis vad du vill här i livet, följ ditt hjärta och dina drömmar. För det är precis vad vi vill att du ska göra.

Tänk att man kan vara så stolt, minsta lilla framsteg och utveckling hos dig får oss att stå så stolta bredvid. Du är så duktig prinsen vår och du lär dig verkligen någonting varje dag. Tror inte att alla som läser det här förstår hur mycket vi älskar denna underbara pojke. Jag tror ärligt talat bara att de som själv har barn förstår vad jag pratar om. Det är ett under att hjärtat håller för så mycket känslor på samma gång. Den störta kärleken som finns är kärleken till sina barn. Jag antar att ni känner lika dant med era små skatter ni andra stolta föräldrar. För dig Simon gör vi vad som helst, precis vad som helst för att du ska må bra! Du är så älskad från första stund. ♥ Säger det till dig varje kväll innan vi somnar, för det vill jag att du ska veta! Vi älskar dig!


Här busar han en stund med Sheryl. Hon var ju riktigt rolig hon. ;)

Kommentarer
Postat av: [email protected]

ohh sååå fin han är.... alltid glad... kram/farmor

2010-11-25 @ 20:36:10
Postat av: Sheryl

Hahaha, jaaa~~ jag är rolig att leka med ;)

2010-11-26 @ 15:30:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0