Dag 2 - Min första kärlek

Min första kärlek kommer jag så väl ihåg. Jag var jätte liten men oj vad kär jag var. Gick i tvåan och var kär i en kille som hette Dan Henriksson. Han frågade chans på mig flera gånger. Kommer ihåg att jag så gärna ville säga ja, men det kom alltid ett nej för att jag var så blyg. haha. Till slut så vågade jag ändå säga ja. Han gjorde sedan slut men vi blev tillsammans igen i 5an. Tror vi var ihop i 3 månader och sedan ringde jag och gjorde slut på telefon. Vill definitivt kalla det min första kärlek för jag kommer ihåg hur han fick mig att både rodna och skratta som ingen annan kunde.

Ska jag skriva om mitt livs största kärlek så är det naturligtvis min älskade man, Mattias Hansson. Har aldrig kännt så här stort för någon. Föll dit rejält första gången jag såg honom. Sedan har jag varit helt fast. Han kan verkligen få mig knäsvag och ge mig ett fånigt leende på läpparna när jag tänker på honom. Bara han far på jobbet så saknar jag honom jätte mycket. Känns så otroligt bra. ♥ Som jag sa igår, Med honom vill jag bli gammal!



Titta vad sött. Igår när Matte kom hem från jobbet
så gömde han detta bakom ryggen. Han överraskade
mig med tio röda rosor och choklad. Du är så fin älskling, tusen tack.
Jag älskar dig! ♥


Kommentarer
Postat av: MammaTessan

Men vilken kille du har =)



Sv: Ja man kan tjäna pengar på det. Men det är inte många ören per videovisning och man måste komma upp i visst mycket (500kr tror jag) för att få en utbetalning.

Är osäker om du måste fylla i konto uppgifterna direkt.

2010-11-30 @ 21:38:46
URL: http://tjn.blogg.se/
Postat av: elin

Bra att veta! :)

Jaa jätteroligt med pepparkakshus, dock köpte vi ett för vi är alldeles för lat för att göra eget, men jag är sugen på att försöka fixa ett till ändå, skoj att ha en annan design än den 'vanliga' :D

2010-12-01 @ 20:21:36
URL: http://esahlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0