Vecka 29 (28+0)

Hittade en bild på magen från den dagen vi plusade på stickan. Jag blev så förvånad när jag såg bilden nu, hade helt glömt bort hur smal jag faktiskt varit. Börjar vänja mig med stormagen nu. ;) Lägger upp den bilden nu iaf med en bild från idag. Roligt att jämföra. Ska jag vara ärlig så föredrar jag bebismagen. Stortrivs och mår så bra!  

 

Magen idag när vi går in i vecka 29. Nu är det inte alls långt kvar till Bf! ♥ Bara 11 små veckor kvar. Sedan så får vi väl se om lillbäsen hade tänkt att komma ut just på dagen. Kan ju lika gärna ske om 9 eller 13 veckor. Det är de endast bebisen som bestämmer. (: Det enda jag vet är att vi längtar så tills den dagen! ♥



Kommentarer
Postat av: maja

oj vilken förändring! :D

2010-05-07 @ 09:41:39
URL: http://mmlilieqvist.blogg.se/
Postat av: SuzieQ

Vilken gomage du fått gumman!!! Så härligt för er!! Underbara lycka!!

2010-05-08 @ 00:30:11
URL: http://lucisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0