Godkväll!

Nej ni... nu var det ett tag sedan man skrev här, har inte haft tid eller ork. Kanske man ska slänga in ett snabbt litet inlägg nu då. :)

Nu har jag gjort min arbetsvecka eftersom att jag är ledig fredagar för att få tid till att skriva B-uppsatsen. Så imorgon är det jag som kliver upp samtidigt som Matte åker på jobbet och sätter mig med det. Har varit en skön vecka på jobbet hur som helst då vädret piggar upp massor. :) Har varit ute mycket med barnen i båd sol och regn. Tycker att det kan vara skönt med detta sommarregn emellanåt då jag håller på att flyta bort av värmen. Antar att graviditeten hjälper till en aning och gör mig extra varm. Så idag var man ute i regnet och njöt tillsammans med barnen. :) Sedan så är jag såklart super glad över att sommarvärmen äntligen har kommit och passar på att njuta så mycket det bara går!

Nu kom jag och Mattias precis hem ifrån Farmor och Farfar där vi har suttit ute på balkongen och fikat. ♥ Mattias fick uppdraget att klippa klorna på Alec också som nu för tiden bor hos dem. Han storm trivs där och ser ut att må så bra. Han har ju blivit deras lilla ögonsten och kan inte få det bättre. :) Vi visste hela tiden att det skulle bli så. För större djurvänner finns ju inte!

Nu blir det nog soffan och tvn för mig och älsklingen innan sängen kallar. En dusch skulle sitta fint innan också eller ett litet bad. ;) Ska hur som helst stänga av datorn och fortsätta njuta av kvällen! Godnatt bloggen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0