Fredag!

Godmorgon bloggen. :)
Ja, idag är man uppe med tuppen, har till och med hunnat iväg på Mattes jobb. Wonderful! Det är ju så skönt att det har börjat blivit så ljust ute på både mornar och kvällar. Så mycket piggare och gladare man blir. Det märks när man åker till jobbet på mornarna. På tal om jobbet så är jag ledig idag för att få lite plugg uträttat. Ska sätta igång nu med det samma så blir jag färdig desto snabbare. Sedan ska jag möta upp Sara inne i stan vid 10. ;)

För övrigt så går vi in i vecka 29 idag! Endast 11 veckor kvar. Iiih. Det kommer nog kanske upp en ny bild på bebismagen min sedan. Den växer kan jag lova. ;) Gosigt! Jaja ska sätta lite fart nu så man får pyssla med något annat en stund innan det bär av in mot skolan. Kram på er! :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0