Vecka 20, halvtid!

Passade på att ta nya bilder på magen igår, var ett tag sedan nu. :) På ultraljudet som jag och Mattias var på i Onsdags så fick vi ett nytt beräknat förlossningsdatum efter att hon mätt och kikat på bebben. Så i fredags gick vi in i vecka 20, halva tiden är nu gjord med andra ord!

 

Tänk vad tiden gick sakta i början, nu rusar veckorna istället. Jag försöker njuta och ta till vara på varenda dag som gravid, för jag tycker att det är så otroligt mysigt och härligt. Samtidigt som vi längtar ihjäl oss efter att få ha bebis i våra armar. Tror dock att nio månader är helt perfekt tid att förbereda sig på, så känns det. Man behöver nog det både som mamma och pappa! Är så otroligt lycklig att jag får dela det här fina och underbara med mitt livs största kärlek. Du kommer bli världens bästa pappa, ingen tvekan om saken. ♥

 

Magen i vecka 20. (19+1)


Jag och Älsklingen i somras!


Kommentarer
Postat av: mammi

vilken fin färg du har på håret där :-)

2010-03-10 @ 22:17:15
URL: http://har.ingen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0