Taggad

Godmorgon bloggen :)
Jo idag är jag hemma för igår gjorde jag min sista praktikdag på väääldigt länge. Kommer dock sakna stället, stor trivdes verkligen där bland både barnen och personalen. Fick många kramar igår och en fin bukett med tulpaner, tack! Står numera på vikarielistan så det lät troligt att man kommer tillbaka :)

Skönt att äntligen vara färdig med praktiken i alla fall, för nu behöver jag tid till att skriva alla rapporter och dyligt. Är uppe med tuppen idag. Ska bara få i mig min frukost så ska jag sätta fart med ena rapporten. Mitt mål för dagen är att bli färdig med den och även posterredovisningen. Desto fortare jag sätter igång desto fortare får jag vara ledig för dagen ;) Tro det eller ej, jag är taggad :P Så otroligt skönt att äntligen få börja. Så nu ska jag sätta mig och skriva så tangentbordet glöder!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0