Skön Söndag

Nu har jag precis snott ihop en sockerkaka som är inne i ugnen. Jag fick ju en sockerkaksform och en slickepott i present när jag fyllde år av mamma, pappa och syrrorna. Har varit sugen på att baka ett tag nu. Mattias håller på med maten så vi ska strax få i oss en senare lunch. (: Katterna har också en mysdag idag, dom har suttit ute på balkongen och njutit i solen. Isma har jagat solkatter och grabbarna har suttit och spanat på allt folk nedanför. Det märks att dom älskar att sitta därute. Nu längtar vi tills vi får greja där ute med möbler och blommor. Åh vad härligt! :)

Nu är maten färdig så jag ska kila, men ha en super dag ni också! kramar (:



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0