Nu ska jag dona på lite här hemma :)

Nu har jag kommit hem från ännu en praktikdag, bara tre dagar kvar nu! Idag hade jag mitt föräldrasamtal innan jag slutade för dagen. Lite pirrigt måste jag säga :) Var ju mitt första någonsin. Visst har jag haft daglig föräldrakontakt under åren jag jobbat, men aldrig ett möte där jag ska prata om deras barn på det här sättet. Bra att vi får träna på det i utbildnignen i alla fall för sedan när man väl är ute i arbetslivet på riktigt så kommer man att behöva ha föräldrasamtal. Ingenting man kommer ifrån ju. Så nu har jag växt en aning inom mig! Toppen ;)

Nu ska jag ta och göra mig någonting enkelt att äta för att sedan äta riktig middag när Mattias kommer hem från jobbet vid 7. Tills dess ska jag dona på här hemma för imorgon får vi ju storfrämmande. Då blir det kalas, för jag blir 23 år. Oj vad tiden går! :) Inte klokt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0