Fler bilder på bebismagen

Nu sitter jag och Bebben och lyssnar på musik medan vi väntar på att pappa ska komma hem från jobbet. :)
Bebis verkar gilla musik, nu är det full aktivitet i magen. Inatt när jag kom på att jag inte hade känt så mycket sparkar under dagen så provade jag att skjunga lite för bebis, då blev det fart i magen på mig igen, då kunde man somna gott sedan. ♥ :)

 

Tror dock att det blev tråkigt på föreläsningen idag, det tyckte nog både jag och bebis, för när vi hade hört tillräckligt länge på den tråkiga föreläsaren så fick jag ett gäng starka sparkar och plötsligt fick jag en spark i revbenet, första gången jag känner så starkt där uppe. :) Så hela jag röck till. Super mysigt! Tråkig var föreläsaren att lyssna på iaf så vi åkte hem lite tidigare idag. Skönt (: Så efter det blev det en strosing i Birsta med min mamma och pappa! (:

 

Nu ska jag gå och sätta på lite potatis så maten är påbörjad tills älsklingen kommer hem. :) Kramar!

 


 

Jag och Bebis idag. Vecka 23 (22+3)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0