Vecka 33

Idag går vi in i vecka 33 vilket innebär att det endast är 7 veckor kvar till vår beräknade förlossning. Den dagen är ingenting som jag oroar mig över utan ser snarare fram emot det. Hur ont det än må göra så litar jag fullt på barnmorskorna. Och det bästa av allt. Jag har ju Mattias vid min sida som stöttar mig, då kan jag klara allt. :) För han gör mig så otroligt trygg. ♥

Vi har inte direkt planerat förlossningen än och det lär vi nog inte göra skulle jag tro. Det är så svårt att veta hur det kommer vara, det kan man aldrig föreställa sig tror jag. Så jag vill nog ta det som det kommer och ha denna positiva inställning till det hela. När det kommer till bedövning så vill jag hellst bara ha lustgas, det är de enda jag vet och är säker på. :) Sen vill jag inte ha någon annan bedövning. Men skulle tro att man säkert är öppen för alla förslag när man väl ligger där. :) Vi får väl se. Antingen så går det bra eller så skriker jag efter ryggmärgsbedövning! ;D

Just ja! I Tisdags när vi var till barnmorskan så såg allt bra ut. Bebis låg strax över kurvan, så den växer som den ska. Den verkar också ha vänt på sig och lagt sig till rätta med huvudet nedåt nu. Det roligaste av allt är såklart att lyssna på hjärtat. 136 slag var det den här gången, fortfarande låga då med andra ord. Magen började gå i vågor när vår bm kände på den. Undra om det är en liten busunge där inne? ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0