Kollomöte

Godmorgon! :)

Sovmorgon blev det inte denna morgon, men vad gör väl det. Solen skiner ju för fullt utanför. Synd att det är storm bara :P Snart ska jag fara iväg till Petersvik och träffa gänget. Vi som ska hålla i kollot iår ska ha ett litet lunchmöte tillsammans och planera de kommande veckorna lite. :) Är superglad för att det blir samma gäng som förra året, vi hade ju super roligt med barnen! Så imorgon börjar jag jobba heltid som kolloledare igen 4 veckor framåt. Tack för att jag kan stå på mina fötter nu också, det blev jobb, det trodde jag aldrig där ett tag! :) Härligt! Det här hör ju sommaren till numera. ;) Ska ta och fixa iordning mig nu och få i mig en lätt frukost. Ha det fint bloggläsare. =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0