BM imorgon

Mina fötter mår inte alls bra. Kan inte gå på dem, känns som de ska gå av. Mattias får hjälpa mig när jag måste på toa. Annars är jag strandsatt här i soffan. Har hur som hellst fått tid kl halv 10 hos en barnmorska på sjukhuset imorgon. De vill kolla blodtrycket, äggvita i urinet m.m. för att vara på den säkra sidan.

Struntar i om det gör ont, bara det inte är farligt för Bebben. Det är viktigast. Skönt att det är full fart i magen nu. För övrigt är det väl inte helt fy skam att vara strandsatt i soffan, så länge jag får ligga här nära Mattias, för att se det hela från den ljusa sidan. :) Säger Godnatt nu i alla fall och ska väl kanske slänga upp benen på min hög med kuddar igen.

Natti!

Kommentarer
Postat av: L

tack tack :)) all lycka till dig också! när är du beräknad?

2010-06-09 @ 19:32:14
URL: http://lillrauta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0