Berga

Sitter och tittar på bilder på kameran nu, dags för framkallning snart känner jag. :) Förra Söndagen var jag och Matte till sommarstugan för att dona lite. Mormor, morfar, Andreas med familj och Kiwi var också där, sedan kom Gina och Nicke efter ett tag. :) Det blev gräsklippning (Brorsan tog med sig åkgräsklipparen.), lite krattning, och korvgrillning. Hur mysigt som helst. Jag håller med morfar, Berga är den bästa och finaste platsen på jorden! (; Det blir fler vänder dit snart. Längtar! Bjuder på några bilder från den dagen. :)

 

"Godnatt och Goddag" som jag sa när jag var liten ;P

Fasters små älsklingar :) Alwin, Tindra och Linus!

Mysigt att grilla korv, tänk att all mat blir så mycket godare utomhus. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0