Barnmorskan och bio idag

Äntligen är B-uppsatsen inskickad och klar. Det var det sista för den här terminen och före min mamma ledighet. Så nu kommer det dröja ett år innan nästa gång. Nu kan man äntligen få fokusera på endast jobbet innan förlossningen. :) På tal om mamma ledighet så inväntar jag nu att älsklingen ska sluta jobbet. För när han kommer hem vid 1 så bär det av in till barnmorskan för oss. Prover ska tas och sedan lyssna på bebbens hjärta igen. :) Längtar!

Den här bilden är från tidigare i graviditeten.
Tänk vad magen har växt sedan dess.



Sen lite senare idag ska jag möta upp Sheryl på stan. Vi ska gå och strosa lite, för sedan blir det bio efter det. Sex and the city 2. Oj vad man har längtat, den är säkert utan tvekan grymt bra! Fab girls. Nu ska jag nog sätta mig på balkongen en stund och njuta av solen. Vattna blommorna där ute måste jag nog också göra. Solen värmer gott om dagarna där ute nu.


Kommentarer
Postat av: maja

jo tack det går bara bra :) sj?=)

2010-06-02 @ 00:36:29
URL: http://mmlilieqvist.blogg.se/
Postat av: Emma

Ja en eller två glassar kan ju inte skada :) Det hör ju trots allt sommaren till!

2010-06-02 @ 07:26:26
URL: http://emmanylund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0