Skötbord

Godmorgon kära läsare! :) Vad roligt det är att kika in och skriva här nu, för det är åter igen besökarrekord. Säg gärna till hur jag kan förbättra bloggen, någonting speciellt jag ska skriva om? Visa mer av? Kom gärna med frågor! Jag blir ju bara glad (:

 

Hur som hellst, tänkte visa det nya skötbordet som vi har ställt på plats nu. Vi köpte ju ett badkars skötbord först men slängde det sedan. Vårt badrum kändes för litet så det blev mest ivägen och otympligt. Nu har vi ett skötbord som hör till spjälsängen. Blev hur bra som hellst efter lite om möblering i sovrummet. :) Ska visa spjälsängen sedan när vi fått ordning där. :)

 

På tal om bebis förresten. Trodde nästan att någonting kunde vara på gång igår kväll. Både jag och älsklingen somnade på sängen i två timmar tillsammans. När vi sedan vaknade så hade jag så otroligt starka sammandragningar. De var så långa att de gick in i varandra så magen fick ingen vila alls. Har inte varit med om det förut. Så där gick jag runt med en hård kula till mage ett bra tag. Spände bak i ryggen också. Efter kanske en timma när vi fått i oss middag m.m. och Cim kom på besök blev det bättre. :) Så nu är sammandragningarna som de brukar vara. Så ingen bebis på väg var det, men jag tror magen tränar för fullt nu då det inte alls är länge kvar. Går in i vecka 40 idag och det är endast 6 dagar till Bf. Så nu går man och toklängtar vill jag lova. ;)

 

 

Nytt och sött skötbord är på plats nu :)
Även Bb väskan står packad och klar bredvid.

Grodan sitter och väntar på dig nu vår lilla skatt ;) Gick och strosade med Cim på IKEA i förrgår,
då hittade vi det här söta, gröna skötbordsunderlägget och Grodan. Skönt med grönt! Då köpte vi skötbordet också som jag och Matte hade tittat på innan. Tack för hjälpen och för mysigt Ikeastros Cimpan! ;)

Även Kaninen!

Blöjor på plats också. Dom är hur små som helst ju ;D Huga

Igår efter att jag, mamma och Cim varit hos mormor och morfar så
svängde vi in på Birsta en sväng. Där hittade vi ursöta Sommar tshirtar till Bebben.
Jag köpte en gul och vi fick en rosa också av mamma. Poppigt värre ;) Tack mamma!


Kommentarer
Postat av: Elisabet Hummelgård

hihi precis ett likadant skötbord har vi här hemma ;) visst är det behändigt? och gulligt på samma gång?

Sen kan man ju bara använda det som bokhylla senare.

Söta saker ni fått tag i =)



Ja om du fått sånna sammandragningar så är det inte långt kvar skulle jag tro. Jag hade sånna nån vecka innan jag fick bebis så vem vet, det är nog när som helst nu =) ååååh vad spännande!! ....vill veta nu vad det blir hehe

2010-07-23 @ 19:02:52
URL: http://nocnasova.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0