Dagens

Kör en Dagens outfit idag för det var ett tag sedan nu, eller ska man kalla det för dagens mage istället? ;) Kör på mammajeans, vitt linne och en vit kofta idag. Ska fara iväg på Mattias jobb och sno lite pussar av honom strax så man klarar dagen (nu har han ju varit borta hemifrån alldeles för länge, hela 3½ timma ;)) hihi. Ska även lämna några papper till honom. Sedan tänkte jag fara vidare till sjukhuset och fixa en ny patientbricka inför förlossningen. Ska ändra till Diana Hansson så att den är gilltig och klar så det inte blir strul när vi väl far in. :) Får se vad jag hittar på därefter. Nu ska jag sminka mig lite, dra på mig solglajjorna, ta en isglass ur frysen och kila ut till bilen sedan. Ut i det fina vädret ;)



Vecka 39 (38+5). Snart går vi in i vecka 40!

Min lilla kula ;)

Får ha vigselringen i en kedja runt halsen just nu på grund utav
all vätska i min kropp. Är rädd att behöva knippsa den.
Men direkt efter förlossnignen åker den på igen. :)

 

Kofta: Cubus
Linne: Cubus
Mammajeans: HM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0