Birsta och sedan ett dopp

Jag ringde precis till Älsklingen en snabbis. Tänk att man kan bli så glad av att få höra hans röst. :) Jag får aldrig nog, fjärilar i magen varje gång och ett fånigt leende på läpparna ;) Han jobbar på nu i denna värme. Stackars, kan inte vara kul att stå framför en varm motor sådana heta dagar. Nu har han i alla fall endast en jobb vecka kvar, sedan är det både semester och pappaledighet som väntar. Det ska bli så skönt att få vara lediga tillsammans! Alla tre ;)

Nu har jag tagit en dusch och ska göra iordning lite lunch tänkte jag. Sedan har jag bestämmt mig för att åka in till Birsta och köpa mig en amnings BH och ta en glass ute i solen. Abstinens efter isglass just nu. :P Efter det far jag nog hem till mamma och pappa för lite solning och ett dopp i poolen. :) Det är så skönt att bada nu när man har en tung mage att bära omkring på. Man blir helt avlastad och tyngdlös plus att det är svalkande, det är ju inte heller helt fel! Ha en skön dag alla läsare! :)


Skulle inte alls ha någonting emot att flyta
omkring i den här enorma poolen :)

Kommentarer
Postat av: johanna

dom där ligger i vina del mar, där har juan en lägenhet precis bakom dom hotellen. Som ligger precis vid havet :D mhaa, lälngtar tills vi åker diit ;D

2010-07-19 @ 22:37:47
URL: http://channelismylife.bloggplatsen.se
Postat av: johanna

ne det ligger i chile :D

2010-07-20 @ 20:50:24
URL: http://channelismylife.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0