Äntligen Helg

Godmorgon Härliga Lördag!

Idag myser vi på och tar vara på den sköna helgen. Har fixat en god frukost. Försökte peta i mig lite järn och vitaminer också för bebis skull. :) Trots att jag vet att den tar för sig av vad den behöver. Kanske jag blir lite piggare i alla fall. Det har varit en intensiv period så idag blir det till att varva ner. Wonderful ;)

Bläddrade lite i nya Se och hör som jag köpte igår också när jag var ute och gled i bilen alldeles ensam. ;) Måste säga att det var en speciell känsla att få hoppa in i bilen och fara på jobbet, och sedan kunna fara vart man ville. Var även ute och skjutsade mamma och pappa igår efter jobbet. Handlade lite presenter till Cimpan som fyller år imorgon! ♥

Nu ska jag fortsätta att mysa på här hemma och ta och fräscha till mig lite.
Ha en underbar dag alla fina läsare!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0