Sköna Söndag

Så har man fått tvätten undanstökad till morgonen och fått kommit upp i tid på köpet. :) Ska ta och få i mig lite vitaminer och blutsaft tillsammans med en stadig frukost nu, sedan småplocka lite här hemma. Ska även ta och fortsätta med bebisfilten som jag håller på att sticka, har kommit rätt långt :) Kommer bli hur sött som helst! Mamma håller på att sticka en jätte söt bebismössa som hon snart är färdig med, Huga! :) Från tre månader var storleken så den blir alldeles lagom till hösten när kylan börjar smyga sig på! ;)

Ska fortsätta att mysa på här hemma nu och sedan blir det nog att jag och älsklingen drar ut en sväng :) Men ni får ha en faboulus Sunday alla söta läsare!



Lägger upp en Gavin Degraw låt också som är härligt att mysa på till. We belong together, så fin! Killen är grym och jag får lätt perioder som jag toklyssnar på honom. Hur bra som helst. Lyssna och njut ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0