Mattes special ;)

Igår kväll när jag och Mattias myste på här hemma så försvann han plötsligt iväg in till köket. Jag hörde hur han höll på att dona och stöka på där inne ett bra tag, så till slut frågade jag vad han gjorde? "Ingenting alls" svarade han då. :) Det dröjde bara någon minut så kommer han in med två sådana här fina och goda drinkar.


Varm choklad, med grädde, maschmallows, en chokladbit och med riven choklad över. Jag var bara tvungen att ta fram kameran, jätte fint gjord och hur gott som helst var det vill jag lova. ;) Så där satt vi i soffan med varsin lyxig varm choklad. Tusen tack älskling för alla de mysiga stunder tillsammans med dig som du ger mig! Jag njuter av varje sekund som jag är med dig.♥

 

Ni vet de där överraskningarna som är helt oväntade och som blir så himla uppskattade, dessa blir jag utan tvekan bortskämd med. Min söta älskling!♥



Kommentarer
Postat av: Elisabet

Ja jag håller med om att bara de som har eller ska ha vet hur det känns, nej det har varit rätt lugnt i magen hehe :) utom igår då kände jag att det rörde sig i magen för en kort stund. Men utöver det har det inte hänt nåt, det kommer väl hehe, men det kändes lite speciellt igår vet inte hur jag ska förklara mer än att det rörde sig. Om man håller en påse med vatten och sen har nåt i vattnet, när den saken rör sig , var typ så det kändes. Men man verkligen längtar efter ett ultraljud för att se att bebisen mår bra när han eller hon inte gör så mycket ifrån sig hehe. När ska du på ultraljud? Mumsigt det där ser ut,åååh glass heh, allt bra annars?

2010-02-19 @ 13:03:01
URL: http://nocnasova.bloggsida.se
Postat av: mie

det där ser gott ut..matte har alltid tyckt om att överraska med något gott sen han var liten... :-) sköt om dig..

2010-02-24 @ 17:41:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0