Blomaffären ♥

Godmorgon bloggen! ;)

Gud vad djupt jag sov när klockorna ringde imorse. Jag drömde att jag, mamma och Mattias var på mormor och morfars blomaffär. Mormor och morfar var ju naturligt också med i drömmen och jobbade där. Jag stod och sopade golvet där framför kassan och grejade med blommorna. Precis som man brukade få göra som liten när man ville hjälpa till. Snacka om nostalgi dröm. :)

Under hela tiden som den lokalen har stått tom nu har jag haft ideer på att öppna någonting eget där. Har gått förbi och önskedrömt. Kändes dock lite omöjligt iomed att jag pluggar just nu. Nu är det för sent hur som hellst. Sist när Mattias, jag, Gina och Tindra åkte förbi där i Måndags så såg jag att dom har öppnat något där. Damn :P Det där är ju våran lokal!!! :) mormor och morfars..... dom känslorna får jag :D fast det är ju kanske bra att det inte bara står tomt antar jag. Drömmen inatt var hur som hellst bra, en tripp tillbaka i tiden kan man lugnt säga :)

Nu ska jag i alla fall få i mig lite fika och dra in till stan. Tänkte sitta på körskolan i några timmar för att plugga teori. Sedan så måste jag även hämta ut skolbäckerna som äntligen har kommit med en viss försening. Ska börja läsa in mig lite nu inför måndag då kursen startar.

Jag önskar er en fin dag i alla fall! (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0