Vecka 16

Magen växer som den ska och börjar faktiskt synas nu. Det är så otroligt mysigt, njuter av varje dag och bara väntar på den första sparken, det kan bli vilken dag som helst nu. ♥ Det kommer över mig mer och mer nu, jag har faktiskt en liten bebis i min magen som växer och utvecklas. Jag bär på ett underbart litet liv. Att jag och älsklingen var och lyssnade på lillhjärtat förra veckan var helt otroligt, man blev helt tagen och man är fortfarande helt berörd. Visste inte om man skulle börja grina där och då. Där inne finns ett litet litet hjärta som slår för fullt, och som vi då fick veta mår bra och trivs där inne. En otrolig lättnad för oss. Kan inte ens föreställa oss hur verkligt och fint det kommer vara på vårat första ultraljud. Det ser vi fram emot, att få se dig lilla bebis (:


♥ Jag älskar dig Mattias och jag är så glad att jag får dela något så här underbart och fint med dig! ♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0