Mycket som händer

Elisabet ringde för att prata lite idag. Roligt :) Hon undrade om vi inte ska ta med oss Simon och Lukas till drakborgen någon dag. Jag har alltid trott att det bara är för äldre barn men tydligen så har dom en liten bebishörna där med lite leksaker. Där både bebisar och föräldrar kan träffas. Vore super mysigt, så jag var inte sen med att säga ja!

Simon sover i spjälsängen nu han, så jag går typ runt och väntar på att han ska vakna och på att Matte ska komma hem strax. :) Jag har suttit och pysslat på lite med fotografier m.m. Ska nog fortsätta en stund till. Sen ska jag skriva lite i Simons bok också. Det händer ju så otroligt mycket just nu! Det går så fort. Bland annat så verkar han tycka att det är tråkigt att bara ligga, så han försöker kämpa sig upp genom att lyfta huvudet. Får han ta tag i våra händer så kan han med hjälp dra sig upp till sittandes och sedan ställa sig upp. Snacka om stark!!! Han är ju ändå bara fyra månader. Han kan han :D hihi. Och det är bara en sak av mååånga som händer just nu. Jaa nu kom Mattias hem, ska stänga ner ;) Ha en fin kväll!


Bjuder på en söt bild på Simon och hans ena moster. Moster Gina :)
Dom kan gosa dom som ingen annan kan, hihi!


Kommentarer
Postat av: cimberly

sv: den mamma brukar använda, vet inte vad den heter..

2010-12-08 @ 16:01:26
URL: http://cimsjooberg.blogg.se/
Postat av: Elisabet Hummelgård

hihi katten ville vara med på hörn med ser ja ! =)

2010-12-09 @ 14:26:17
URL: http://nocnasova.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0