Julmiddag

Igår for vi på Norra berget och åt julbord med Mattias jobb. Oj så gott det var. Och supermysigt. Vilken utsikt över hela staden. Vackert med alla lampor som var tända i mörkret. Det var första gången vi hade barnvakt igår också. Simons farfar och farbror fick mysa med honom medan vi for och åt. Farfar vill nog passa på och vara med Simon nu när han ändå är här i Sundsvall på besök. :) Fick lite separationsångest, kändes jobbigt. Vi har ju alltid Simon med oss överallt och aldrig lämnat honom till någon annan så här. Vi var ju dock bara borta några timmar och jag visste ju att farfar och farbror hans är jätte duktiga och goa med honom. Så trygg kände man sig. Det hade gått jätte bra, han hade varit go och glad hela tiden. ♥ När vi kom hem sov han gott i farfars famn.

 

Vi fick klä upp oss en aning igår, roligt! :) Mattias i skjorta, slips och kostym, (wow)
och jag hade en svart långklänning och svarta klackskor.

Dag 4 - Vad jag ätit idag

Eftersom att jag inte bloggade en dag så kör jag vad jag åt idag fast om gårdagen, så kör jag en till rubrik senare idag. Igår åt jag två fullkornsmackor med smör på och drack oboy till på morgonen. Till lunch åt jag biff, potatis och löksås. Till middag blev det massa god julmat. Mmmmmm ;) Även god efterrätt, lite allt möjligt. Glass, knäck, ischoklad m.m. De hade ett helt rum fyllt med efterrätter. WOnderful ;D Som ni kanske förstår då så har jag brutit mitt sockerförbud. (för länge sedan). Hahaha. aja :)


Kommentarer
Postat av: elin

Mysigt att få vara ensam men förstår att man lätt saknar lilleman :)

Har du något tips på en bra plattång? inte allt för dyr, men ändå bra? :)

2010-12-04 @ 17:37:56
URL: http://esahlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0