:)

Jag som garanterade er minst ett inlägg om dagen med hjälp utav listan. Ni ser ju hur det gick. Hehe. Jaja får väl ta och köra i alla fall två rubriker nu när jag ändå sitter här så jag kommer ikapp igen. :)


Dag 5 - Vad är kärlek

Jag låter nog bilden tala för sig själv här. Mina älskade killar är kärlek för mig!


Dag 6 - Min dag


Eftersom att det fortfarande är morgon här så får jag skriva om gårdagen då istället. Igår var det Simons farfars sista dag här i Sundsvall för denna gången. Så Matte och jag tog varsin bil till Skönsmon och hämtade honom och på samma gång så lämnade Matte in BMWn på Molins. Sedan for vi hem till oss och myste. Åt god mat, efterrätt och kikade på tv m.m. Sedan for vi ut på Ön för att hälsa på Larssons så Mattes pappa fick lämna en chokladask till dem. Endast barnen hemma där så det blev en snabbvisit. Då for vi vidare hem till Simons farmor och farbror. Där blev det ännu mer mys och tv tittande. Hon hade tjuvstartat med julgran hon. Vi brukar ju ta fram granen några dagar innan jul men funderar på att tjuvstarta här också. Det är ju så fint, och desto längre får man ju ha den framme. :) Vet många som tagit fram den redan! Sen på kvällen skjutsade vi hem farfar till Mattes bror och sa hejdå. När Matte, Simon och jag kom hem så hoppade vi alla tre i ett varmt och skönt kvällsbad. Sedan klev Matte och Simon upp för Matte tyckte att jag kunde ligga kvar och ta det lugnt. Vad söt han är :) Sedan kom han in med lite gott att äta och dricka. Så där låg jag som en drottning i badet. hihi :) Tack sötnos! Simon fick mat när jag klivit upp och sedan blev det sängen för både honom och oss. Så det var vår dag det :) En toppen dag!

Kommentarer
Postat av: mie

mattias e för bra för dig.. han gör allt för dig.. det tycker jag e jättebra... var rädd om er 3.. kramen!

2010-12-06 @ 16:55:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0