Dag 7 - Min bästa vän

Har många fina vänner, men den bästa vän jag någonsin har haft hette Maya Stenmark. Har så otroligt många och fina minnen med henne. Vi umgicks nästan varje dag och hittade på roliga saker. Hon pratade aldrig skit om någon och var alltid ärlig. Jag kommer aldrig hitta en sån fin vän som henne. Go rätt igenom. Tyvärr så blev hon påkörd av en lätt lastbil 2005. :'( Hon finns inte mer... Det kom som en chock när jag fick veta det. Är ändå helt säker på att hon tittar till mig ibland och att hon vet hur mycket jag saknar henne! ♥

Kommer aldrig glömma sista gången jag var med dig, sommaren-05. Fint sommarväder och vi satt nere vid ån och drack varsin milkshake. Sommarlov och allt var så härligt! Önskar att jag fick träffa dig en sista gång, ge dig en stor kram och berätta att jag saknar dig. Har drömt drömmar där jag träffar dig igen, alltid lika jobbigt att vakna upp och inse att det bara var en dröm. Har ändå lärt mig att se tillbaka på allt med ett leende.


Jag och Maya

Här var hela tjejgänget i Maggies sommarstuga. Fina minnen :)
Emelie bredvid Maya här är också en jätte fin vän. Vi ses tyvärr inte nu för tiden, tappade kontakten efter gymnasiet. Vi har pratat och försökt få till en dejt, men inte blivit av ännu. :) Men henne har jag också haft så himla roligt ihop med! :)


Har känt Maya sedan lågstadiet. Fick måga fina år tillsammans med henne! :)
Den här bilden är från 96. 9 år gamla var vi.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Mina tårar rinner när jag läser de här "diddi".Maya och du var såå otroligt lika varandra till sättet...försynta och blyga men ändå alltid skoj och bus när ni var tillsammans :) kommer ihåg när Mayas sko flöt iväg i alnösundet:)) livet är bra orättvist... :`( / kramar mamma

2010-12-07 @ 23:19:56
Postat av: Anonym

Åhh den där bilden snor jag :)

2010-12-08 @ 09:02:25
URL: http://emeliebee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0