Bricanyl

Tar en snabb liten uppdatering nu innan vi ska mysa framför tvn. Man måste ju bara se sista avsnittet av bonde söker fru, skrattar ju ihjäl sig av årets bönder ;D. Störtsköna.



Nu sover Simon gott inne på storsängen. Doktorn hörde att han var jätte rosslig i halsen så han skrev ut Bricanyl åt honom. Han ska få det igen innan vi gör kvällen här sedan. Det vidgar luftrören och gör så att det blir lite behagligare och lättare att andas för honom. Huga, mammas lillälskling. Det är inte lätt...

Efter vårdcentralen så for vi hem till Simons mormor och morfar + mostrarna. Där har vi legat i Ginas sängen och tittat på fyra avsnitt av Lost. Åh vad roligt ;) Jag har precis sett färdigt på alla 6 säsongerna. Så nu har jag köpt säsong 1 boxen och ska börja se lost en gång till. Så fast är jag ;) Så grymt bra! Ser den tillsammans med Gina nu.



På tal om tv så har jag ett jätte bra filmtips. Vi hade filmkväll tillsammans med Gina och Niklas i Lördags. Då såg vi på en rysare som hette The Messengers. Himla bra tycker jag! Jag blev livrädd, så efteråt vågade jag inte ens gå på toaletten själv. Haha ;) Fast så blir jag alltid av rysare.



Nej, nu ska jag ta och ge mig och stänga av datorn. Nu blir det soffläge tillsammans med Älsklingen. Sedan när Simon vaknar så blir det soffmys med honom också. :) Gosigt!♥ Önskar er en mycket trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0