Torkel söker nytt hem!

Min gröna leguan Torkel söker nu ett nytt kärleksfullt hem på grund utav de ändrade familjeförhållandena. Under sina 13 år hos oss har han aldrig gjort en fluga förnär då han är jätte go och snäll på alla sätt och vis. Tycker om att kela och bli klappad på. Äter nästan allt i frukt och grönsaks väg, allra hellst blåbär och advokado vilket är hans favoriter. Tycker också om att duscha och bada, det är livet det!

Jag känner tyvärr att jag inte har den tid som behövs för att ta hand om Torkel då han är en mycket social, snäll och go ödla som gärna vill vara med och bli sedd. Är du intresserad så är det bara att skriva till mig, eller kanske du känner någon annan som skulle kunna tänka sig att ta hand om honom?

Kan skicka fler och bättre bilder om ni så önskar :) Kom gärna med frågor om ni vill det!

 




Kommentarer
Postat av: Emma

Nej haha då skulle Andreas döda mig. Har redan så mycket djur och fler kommer det bli nu när vi flyttar till huset. Så tyvärr.

2010-08-08 @ 08:56:38
URL: http://emmanylund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0