Tillbaka till sängen igen

Undra vad jag gör vaken nu egentligen? :D Klev upp och ammade halv 7, Simon somnade om på en gång igen efter det. Sen fick jag för mig att kila ner till tvättstugan. Behövligt ioförsig eftersom vi ska till sjukhuset imorgon och knäppa kort till tidningen. Fick tid för tvättning kl 12 i alla fall. Tur!

Just ja, igår var vi till BVC för första gången. Där kollade vi vikt och längd bland annat. Simon följer sin kurva jätte fint. Nu väger han 4370 någonting och är 55 lång. Hela 2 cm på längden har han vuxit. Kan inte förstå att han redan är två veckor gammal, det går alldeles för fort! (: Tänk om man kunde få sakna ner tiden en aning ibland. Här njuter vi till fullo i alla fall och tar till vara på varenda minut med lillprinsen! ♥

Nu sover båda mina älsklingsgrabbar ♥ sött, så jag ska ta och krypa tillbaka ner i sängen igen med dem en stund nu. :) ZZzzz....




Här har sovpåsen åkt på, så Simon kvällsmyser i tvsoffan med oss. Hur gosigt som hellst :)

Man får aldrig nog av att pussa på de här små tårna ;)

Simon pratar och gosar med pappa ♥ Jag älskar er så otroligt mycket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0