Strosa

Goddagens alla fina läsare :)

Idag ska jag och Simon strosa runt i Birsta tillsammans med mormor och gammelmormor ;) (min mamma och mormor). Kika i affärer och ta en mysig fika någonstanns. Lillprinsen sover just nu inne på storsängen, så jag passar på att göra mig klar i väntan på att han ska vakna och vilja ha mat igen. :) Sedan packar vi in oss i bilen och far! Tänkte hålla utkik efter en "Min första bok", ni vet en sådan bok som man skriver i om lillen. Vill även köpa tavla som man kan göra hand och fotavtryck i. Måste passa på medan han är så här liten. Skulle vara så roligt att ha kvar. :) Aja, ska få på mig lite smink nu. Ha en underbar dag hörrni! :)


Bild lånad från google


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0