Mormor och morfar på besök :)

Idag har vi haft främmande av mormor och morfar min :) tack för att ni kom, vad roligt! Nästa gång ni kommer har vi nog fått alla saker på plats också hoppas jag:) men golvet och väggarna var ju klara iaf. Vi drack lite kaffe och så hade mormor och morfar med sig jätte goda bakelser :) mmmmm. Sedan så gick Mattias ner och köpte pizza åt oss, vad mysigt :) Torkel var ute och spatserade en sväng, han fick också äta pizza med oss, men bara kanterna dock :) det var gott det...


Nu ikväll så har jag och Mattias varit iväg på Ica Maxi och handlat och sedan for vi in till stan en sväng. Där handlade vi godis, körde omkring lite och gick runt nere vid hamnen en stund :) Så mysigt där... Det finns en jätte rolig gunga där som man typ kan ligga i. Mattias gjorde sån hög fart att det pirrade i magen på mig ;D  wiiiie. haha.

Nu sitter Mattias och spelar GTA, ska gå tillbaka till soffan jag med och äta lite godis och bara känna att det är helg :) Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0