Gina har gått och blivit brunett :) söt.

Ny design som ni ser :) det var ett bra tag sedan man tittade in här nu!

Igår kom Gina och hälsade på oss... det är så roligt när man får främmande, you maked our day Inaz! :) Vi lagade mat och hade det jätte mysigt, kotletter i gryta och potatisgratäng blev det, gott. :)  Sedan åkte vi alla tre och handlade en sväng, både jag och Gina kom hem med hårfärg i handen.

Jag har precis blekt mitt hår lite ytterligare nu ikväll, och igår kväll blev Gina brunett. :) Det är så ovant att se henne i mörkt hår. Hon som varit så blond. Hur som helst så blev det jätte fint! Ja vad säger man? Allt klär en skönhet. ;) Färgen räckte dock inte riktigt igår, och fäste inte helt, så imorse fick vi besök av Inaz igen så for vi alla tre iväg och fixade mer färg. Så färgde vi om det imorse innan vi skjutsade henne på skolan :)

När vi hade släppt av Gina på skolan så for jag och Mattias vidare till Traffiq. Så nu är jag en till bit på vägen :) skrev in mig där och så köpte vi teoripaket och 5 körlektioner. Jag ska försöka ligga i nu :) Vill ha! Och tusen tack Mattias för att du hjälper mig!♥

Aja, nu ska jag slita mig från datorn och gå och vara med älsklingen istället, lägga oss framför tvn. ♥ Ha det fint!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0