Världens bästa brorsa! ♥

Jag vill bara att du ska veta hur mycket jag tänker på dig min älskade bror, varje dag... jag oroar mig för hur du mår inom dig efter allt det jobbiga. Jag finns här för dig, det gör jag alltid, i både framgångar och motgångar. Det vet du va? Jag tycker det var fint det som mormor sa till mamma, "Det är så fint att vi finns och hjälper varandra när livet krånglar." Så är det ju, vi hjälps åt! Jag älskar dig så otroligt mycket, det går inte att beskrivas med ord, och du är verkligen världens bästa brorsa! ♥ Det finns så mycket inom mig jag vill säga och som jag vill visa, men huvudsaken är att du vet att jag älskar dig och finns här för dig i alla livets stunder! Det gör vi allihopa, med dessa ord talar jag med all säkerhet åt alla dina nära. Vi är många som bryr oss om dig, oroar oss för dig, tänker på dig och finns där för dig. Krya på dig, jag vet att du är stark även om livet krånglar och sätter känslor på prov! Massor utav pussar! <3 /Din Diddi

 


Kommentarer
Postat av: SuzieQ

Jag kan inte annat än hålla med dig Diana. Hoppas verkligen han mår bra och att det är tur att han har stöd från familj och vänner. Hoppas verkligen han vet det. Kramar på er!!!Förresten vad fin du var i rött hår =)

2009-10-10 @ 00:02:32
URL: http://lucisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0