Lugn och skön kväll.

Åh vad jag njuter just nu. Pluggandet är undanstökat för idag, jag har fått vissa saker undangjorda som känts jobbiga. Min älskling har kommit hem ifrån hobbykvällen och myser i soffan. Det är nedsläckt här hemma förutom stearinljusen vi tänt, någon smålampa och ljuset ifrån tvn. Just nu har jag känslan av ledighet inom mig, tillsammans med min älskade Mattias, som med all säkerhet instämmer som har kämpat på jobbet från 7 imorse tills nu. Myskväll på högsta nivå ♥



De ny inköpta lycktorna i fönstret lyser för fullt, lycktan ute på balkongen också. Mysiga höst :)


Söta Liam har fått syn på någonting spännande ;)

Kommentarer
Postat av: Jenny

tack för kommentaren :) jodå lite söt är hon ibland;)

snygga dom lyktorna, spanat in liknande men vet ej riktigt vart det finns plats o hänga dom :(

2009-10-13 @ 21:05:36
URL: http://arkko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0