Idag är jag på G :)

Vad det känns som att jag får mycket gjort idag :) började morgonen med att ringa runt till förskolor och försöka fixa ett studiebesök för oss tjejer, vi behöver ju lite inspiration till våran optimala miljö ;) Så nu är vi välkomna på 2 förskolor i Bergsåker nästa vecka:)

Sedan så har jag hälsat på mamma och pappa. Andreas, Liza och Alwin var där också. Så jag satt och gosade med lillen hur länge som helst. Åh vad jag älskar att snusa på honom, bebisar luktar så gott, allra mest Alwin. Man kan ju pussa och snusa på honom hur länge som helst, och framför allt bara sitta och titta på honom :) För övrigt så saknar jag Tindra också, och hennes goa kramar och pussar! Fasters älsklingar♥ :)

Mattias kom hem på luchen idag så jag fick min efterlängtade långa kram som jag velat ha hela dag (; vi bar upp vinterdäcken från förrådet så ska han byta det på volvon efter jobbet, dom har ju hobbykväll där på verkstaden ikväll där dom får greja med sina egna bilar.

Nu pratade jag nyss med gynmottagningen också. Mattias åkte in på akuten med mig för två veckor sedan med akuta magsmärtor. Så via ultraljud så kunde dom se att jag hade en systa på ena äggstocken. Jag känner fortfarande av värken, som gynläkaren sa skulle gå över med en ipreen kur på en vecka. Så på måndag ska det kollas upp igen så den inte är kvar. Känner mig lättad att jag ska få det upp kollat igen. Systor är ju ingenting att leka med. :P

Pluggat har jag gjort i några timmar också, har tagit mig igenom snart 80 sidor i Lillemyr. Tänkte försöka skriva uppsatsen imorgon. :) Nu ska jag i alla fall åka in till stan och träffa Pernilla och få en bok av henne, som jag sedan ikväll ska lämna i Kovlan till Sara. När jag ändå är i stan så tänkte jag möta upp Gina när hon slutar skolan så ska vi gå och sola en sväng. :) Ska bli härligt att få lite mer färg.

Vad skönt det är när man kliver upp tidigt och får massor utav saker gjorda. Det måste ju innebära att man kan ta en myskväll med älsklingen ikväll och titta på någon bra film igen och lägga böckerna och det åt sidan ;)

Ska kleta på mig smink nu och springa till bussen för att möta upp syster inne i stan nu. Ha de! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0