Hur man gör en rosettfrisyr. :)

På tal om hår förresten så har jag gjort en rolig grej hit till bloggen för de som är intresserade. :) Kommer ni ihåg rosettfrisyren som jag hade? Jag fick frågan om hur man gör en sådan frisyr. Så jag har lagt upp en film där jag visar hur jag gör dessa söta rosetter på mitt sätt. Sedan så finns det ju fler klipp på youtube där de kanske finns andra sätt. Kolla in detta i alla fall om ni också har fastnat för de här söta rosettfrisyrerna. ;) I like it.


Nu ska jag och Älsklingen♥ krypa ner med filten i soffan och tända lite ljus här hemma. Vi har tagit hem en film som heter Knowing med Nicolas Cage. Den verkar himla bra. Jag återkommer om det är en iflm att rekomendera. Nicolas Cage är ju bra i alla fall :) Ha en fortsatt mysig kväll allihopa. Kram



Kommentarer
Postat av: SuzieQ

Den filmen är kanonbra tyckte jag iaf!!

2009-10-12 @ 21:05:23
URL: http://lucisen.blogg.se/
Postat av: SuzieQ

Jisses vad lätt det såg ut för dig att göra det där.. Ska bergrunda det ritkigt å inhandla det som behövs så ska jag ge mig på det där jag med =) Tack för videon söta Diana =)

2009-10-12 @ 21:13:05
URL: http://lucisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0