Godmorgon soliga Onsdag! :)

Åh vilket härligt väder det är här utanför, solen skiner och luften är frisk! :) wonderful! Jag ska ta och vara ambitiös nu med pluggandet, ligga i några timmar, så att jag får gå ut på en lång promenad sedan. Det gör nog gott för både kropp och själ :)



För att göra pluggandet lite roligare så har jag har gjort mig en god cappuccino och tagit en bit av chokladen som Mattias♥ hade köpt till mig när han kom hem från jobbet igår. Tack söt! Du kan då konsten att göra mig glad i alla lägen :) Till och med när du inte är hos mig gör du mig glad utav tanken på dig och att jag snart får se dig. Jag är lika nykär nu som för 10 månader sedan, om inte mycket mycket mer. Bara tanken av att jag får vara med dig gör mig glad och ger mig fjärilar i magen, så sitter jag där leendes för mig själv :) Tänk vad många fjärilar jag då har i magen när jag är i dina armar, känner mig knäsvag varje gång. Fast vi ska ju vara nykära för alltid, och det finns det ju ingen tvekan om :) ♥ Jag älskar dig så mycket att jag kan börja grina här och nu, vadå sentimentalt? men mer rätt kan det ju inte bli! :) En vän sa till mig, hitta inte en kille du kan leva med, utan en kille som du inte kan leva utan. Jag har hittat honom och det är stort. Hoppas att det går bra för dig på jobbet nu, så ses vi sedan. :) pussen på dig.



Hihi vad sentimental och djup jag blev nu, men det får ni stå ut med, sånt händer när man har massa härliga känslor i hjärtat :)


Jag och Älsklingen i Berga, Midsommar 2009.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0